קרפצ'יו סלק

כשעברנו דירה מאזור ירושלים לנגב, אחד הברים הכי חשובים שהיינו צריכים לעשות- למצוא מסעדה שווה לדייטים 😉

ואכן מצאנו מסעדה מקסימה עם כל כך הרבה גיוון שהתבייתנו עליה ואפילו לא חיפשנו מקומות נוספים.

אחד הדברים העצובים שקרו בקורונה- המסעדה האהובה עלינו נסגרה.

אז כשרצינו לקחת את נעם לסעדה לחגוג לו יומולדת 16, נאלצנו למצוא מסעדה חדשה.

הגענו למסעדת שף- האותנטית בבאר שבע.

אז בסופו של דבר מזל שמשהו ניער אותנו וגרם לנו להכיר מקום חדש.

אני פתחתי את הארוחה עם קרפצ'יו סלק מהמם וישר ידעתי שאני חייבת לשחזר אותו ולהפוך אותו לשלי.

אז הנה מתכון לקרפצ'יו סלק בהשראת האותנטית.

סלק הוא ירק שעוזר לתמוך בניקוי הכבד שלנו וזה נראה לי מתכון ממש מתאים בהמשך לכתבה בבלוג משבוע שעבר על הקשר בין סוכר, כבד ושחלות פוליציסטיות.

לבריאות!

מירי

קרפציו סלק

רכיבים:

1-2 סלק טרי, מקולף ופרוס דק דק דק

1/2 אבוקדו, חתוך לקוביות קטנטנות

2 פלפלים סוויט בייט פרוסים דק (או פלפל צ'ילי לאמיצות במיוחד)

עלי בזיל מענף 1, קצוצים

כף רוזמרין טבעי

 כף פיסטוקים קצוצים

1/4 כוס חומץ בלסמי

1-2 כפות שמן זית

 כפית מלח גס

הוראות הכנה:

  1. בקערה, ערבבי יחד את הסלק עם החומץ. תני לשבת בזמן שאת קוצצת ומכינה את שאר הרכיבים.
  2. בצלחת רחבה פזרי בשכבה אחידה את הסלק. קשטי עם הפלפלים, אבוקדו, פיסטוקים, בזיל ורוזמרין.
  3. מזגי זרזיף שמן זית מעל ופזרי את המלח גס. (את יכולה גם להוסיף זרזיף חומץ בלסמי לבוסט של טעם) הגישי מייד.

בתיאבון 🙂

נ.ב. מוכנה לעבור את החגים קצת אחרת ולצאת בתחושת רעננות, בריאות ומוכנות לשנה החדשה? לחצי כאן להצטרף לאתגר הסלטים החינמי בחודש ספטמבר!

כתיבת תגובה

לקבלת אוסף מתכונים לבריאות הורמונלית מלאו את הטופס הבא