Lovefood בלוג

כתבות אחרונות

רסק תינוקות- אבוקדו-אפרסק

רסק תינוקות- אבוקדו-אפרסק לכבוד יום הולדתה של הנסיכונת שלי ולכבוד החיבוק הירוק השבועי, אני משתפת אתכם במתכון לרסק שאהוב על נגה שלי במיוחד. הרסק הזה מתאים מגיל 8 חודשים. אבל לפני המתכון, בואו נדבר קצת על הרכיבים ונדע במעט את הטוב שהם יוצרים לתינוקות שלנו בגוף: אבוקדו- פרי ירוק אז זוכה לכלורופיל- חומר שמנקה את הדם שלנו. בנוסף הוא מקור לשומן בריא ומצוין שעוזר בפיתוח השכלית. הוא כמובן גם עשיר

לקריאה »

אבקת מרק בריא

האם אתם מאלה שלא יכולים להכין מרק בלי אבקת מרק?… אז במיוחד בשבילכם, אני משתפת אתכם במתכון מושלם, קל, טעים וכ"כ, כ"כ בריא לאבקת מרק.   הכי כיף? פחות מדקה להכנה! עוד יותר כיף? אתם יודעים שבמקום להכניס חומרים מזיקים למרק שלכם, לא רק שזה לא מזיק, אלא זה ממש תורם לשדרוג הבריאותי של המרק!   אז לפני המתכון, רציתי לשתף אתכם ברכיב העיקרי של המתכון: פתיתי שמרי בירה! אז

לקריאה »

תוספות מפתיעות למרקים

תמיד חשבתי ששקדי מרק זה עניין של הילדים, אבל בעלי דואג להזכיר לי שגם בגיל 38 זה נחשב פינוק! אז מה העניין בשקדי מרק? הקראנצ'יות? המרקם? הכיף שבתוספת?   בכל מקרה, רציתי לאסוף לכם רעיונות בריאים יותר לשדרוג המרקים. תוספות מפתיעות שגם אתם תהנו מהם וגם הילדים!   אז הנה 4 רעיונות בריאים לתוספות למרקים: אצות ווקאמה- הם קראנצ'יות, מלוחות ונותנות בוסט של יוד לבריאות בלוטת התריס. מפתיע כמה שהילדים

לקריאה »

מזונות לניטרול התשוקה לסוכר!

השבוע אנחנו באמצע תוכנית ניקוי מסוכר. הקושי להיפטר מתשוקה לסוכר הוא אמיתי. מאכלים עם סוכר משחררים אצלינו חומר בשם דופמין שמשרה עלינו הרגשה טובה ושמחה שגורם לנו לחפש שוב את המנה הבאה שלנו. הבעיה היא, שההרגשה הזאת היא זמנית וסוכר גורמת למערכת החיסונית להיחלש ומוביל לעליה במשקל באופן כללי. למרות שרובנו מודעים כמה סוכר הוא לא טוב לנו, אנחנו עדיין רוצים אותו! אז איך נצליח לעצור את התשוקות ולבחור בחירות

לקריאה »

סלט שומר משולש

למה משולש?… כי משתמשים בכל חלקי השומר בסלט הזה- הזרעים, העלים והפרי. פחות מקובל לחשוב על השומר כמזון-על (סופרפוד), אבל הוא אכן נחשב כך. 2 נקודות בודדות על השומר: 1- הוא עשיר בויטמינים כגון ויטמין C, ומינרלים כגון מנגניז, שמסייע בחילוף חומרים, שמירה על תאי הגוף, התפתחות ושמירה על עצמות ואיזון סוכר בדם. 2- בנוסף, הירק עשיר בסיבים תזונתיים שתורמים לעיכול תקין ובריאות הלב. את הסלט הזה הכנתי בהשראה לשומר

לקריאה »

לחם זרעים ללא גלוטן

הנה פתרון טעים לצליאקים, לרגישים ולנמנעים מגלוטן ולא רק! הלחם הזה עשיר בשומנים בריאים שנותנים לנו אנרגיה זמינה. והכי חשוב- הוא טעים וממש פשוט וקל להכנה! לחם זרעים ללא גלוטן רכיבים: 2.5 כוסות קמח שקדים (שקדים טחונים לקמח) 1/4 כוס קמח טפיוקה 1/4 כוס שומשום 1/4 כוס זרעי דלעת 1/4 כוס זרעי חמניה שקית אבקת אפית (2.5 כפיות) 1/2 כפית מלח ים 3 ביצים (או 2 ביצי צ'יה) 1 כף

לקריאה »