בלוג

רוצים לקבל תכנית בריאות בקלות לשבוע אחד חינם?

lovefood קערות סמודי

בלוג "מדבריא"

כתבות אחרונות

שייק פינה-קולדה

לכבוד השקת הספר הדיגיטלי "ארוחות בוקר לבריאות הורמונלית", אני נותנת לכן הצצה לאחד מהמתכונים האהובים עליי מהספר: "שייק פינה קולדה" שנמצא בפרק "שייקים". אז אמנם חורף, ואני יודעת שאת בד"כ מניחה את הבלנד בארון בעונה הזו, אבל הספר הזה לא נועד לשימוש לחודש אחד וזהו- זה מיועד לשימוש לאורך כל השנה!! אז גם אם תחכי עם הכנת כל השייקים הנהדרים בספר לקיץ, אני בטוחה שתודי לי אז… ולמי שעדיין נאמנה

לקריאה »

סלט אננס- אבוקדו

לכבוד השקת הספר הדיגיטלי "ארוחות בוקר לבריאות הורמונלית", אני נותנת לכן הצצה לאחד מהמתכונים האהובים עליי מהספר: "סלט אננס- אבוקדו" שנמצא בפרק "סלטים". אני אוהבת סלטים. לא רק כי זה בריא. מבחינתי זה אחד הפינוקים. בפורים, כנערה צעירה,  החברות שלי היו מכינות לי למשלוחי מנות- סלט!! אמיתי! ולכן הפרק של הסלטים מכיל כמה סלטים לשדרג לכן את הבוקר אם גם אתן אוהבות סלט כמוני… 🙂 ספר המתכונים הדיגיטלי "ארוחות בוקר

לקריאה »

שקשוקה בטטה

לכבוד השקת הספר הדיגיטלי "ארוחות בוקר לבריאות הורמונלית", אני נותנת לכן הצצה לאחד מהמתכונים האהובים עליי מהספר: "שקשוקה בטטה" שנמצא בפרק "ביצים". למה יש פרק שלם על ביצים? כי ביצים זה אחד המקורות הטובים ביותר לחלבון ושומן בריא שמאזן רמות סוכר בדם, ועוזר לשמור על איזון הורמונלי, לבנות תאים והורמונים בריאים ולתת אנרגיה מצויינת בפתיחת היום. ספר המתכונים הדיגיטלי "ארוחות בוקר לבריאות הורמונלית" דואג לך לפתוח את הבוקר בבעיטה, ולהכניס

לקריאה »

דייסת כוסמת תפוחים וקינמון

לכבוד השקת הספר הדיגיטלי "ארוחות בוקר לבריאות הורמונלית", אני נותנת לכן הצצה לאחד מהמתכונים האהובים עליי מהספר: "דייסת כוסמת תפוחים וקינמון" שנמצא בפרק "מאפים, ממרחים וארוחות בוקר קלאסיות" חלק מתהליך האיזון ההורמונלי הוא הורדת מזונות דלקתיים. אבל נראה לי שהעניין הכי חשוב כשבאים לעשות שינוי, זה לא להתרכז על ה"מה לא" ו"מה אסור", אלא להתרכז על ה"מה כן" במקום! ובדיוק בשביל זה יש את הפרק הזה בספר המתכונים עם לחמים,

לקריאה »

לביבות ירקות קארי

"אמא, רוצה עוגיה?"- כך שאל אותי הלל בן ה6. "לא תודה", עניתי. "אה- זה אסור לך, נכון?" "לא מתוק שלי, זה לא אסור לי, אני בוחרת לא לאכול את זה, כי זה עושה שהגוף שלי לא יהיה שמח, ואני רוצה לתת לו את הכי טוב שרק אפשר" אני מאמינה שזה אחד מהסודות לשינוי תזונתי מוצלח וכדרך חיים.   מצאתי את עצמי בגיל 35 עם שחלות פוליציסטיות, קדם סכרת, גידול צ'יסטה

לקריאה »

מה לאכול בבוקר לבריאות הורמונלית?

אמנם זה משפט שהגיע מפרסומת לדגני בוקר, אבל מי שסובלת מאתגרים הורמונליים, זה משפט נכון. "ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום!" כטיפה הראשונה של אנרגיה שנכנסת לנו לגוף, הוא קובע איך שאר היום שלנו יראה. ארוחת בוקר מחזיר לנו נוטריינטים שאיבדנו בצום של הלילה, ומגיש לנו אנרגיה וריכוז כדי להתחיל את היום בבעיטה! זה יכול להיות נח להתרגל לפספס ארוחת בוקר, או להסתפק בכוס קפה יחד עם מאפה בדרך

לקריאה »

שחלות פוליציסטיות- מזונות מבריאים ומזונות מזיקים

תסמונת שחלות פוליציסטיות (PCOS) מדובר על תסמונת שכיחה שמופיעה אצל 10% מנשים. מדובר על קבוצת תסמינים שקשורים לחוסר ביוץ ורמה גבוהה של אנדרוגנים (הורמונים גבריים). התסמינים העיקריים- מחזור לא קבוע, במיוחד איחור בדימום או יותר מיני ימים של דימום  בהרבה מקרים (אבל לא כולם)  ניתן לראות שרשרת ציסטות על השחלות בבדיקת אולטראסאונד.   תסמינים נוספים כוללים: חוסר פוריות- חלקי או מלא מחזור חסר או לא קבוע אתגרים עם משקל גוף

לקריאה »