איך נהפוך את ילדינו ל"פודיז" קטנים ואוהבי מזון?

איך הופכים את ילדינו לפודיז קטנים ואוהבי מזון?

הכל עניין של חוויה. תחשבו על עצמיכם- הזכרונות שנעוצים בנו חזק הם חוויות שעברנו.

לחץ סביב אוכל מייצר מגננות ואנחנו רוצים לדאוג לחוויות טובות סביב האוכל.

אחד הדרכים הכי חשובות לייצר את זה, זה בשיתוף הילדים.

מה זה אומר בפועל?

אז הנה כמה רעיונות שתוכלו לאמץ:

  • לתת לילדים להיות שותפים ביצירת רשימת קניות או תפריט שבועי

  • לתת להם לבחור מידי שבוע פרי או ירק חדש שהם רוצים לטעום או להכין איתו מתכון חדש.

  • לחפש ביחד מתכונים חדשים להתנסות בהם.  ילדים

  • לספר לילדים בזמן שהם אוכלים מה כל דבר עושה להם לגוף- מעבר לידע הנוסף שהם מקבלים זה יעודד אותם לעשות בחירות טובות ונכונות לגוף שלהם.

  • תנו להם להיות שותפים בהכנת האוכל- תנסו לקבוע זמן קבוע שבו אתם נכנסים יחד למטבח- זה יכול להיות להכנת מתכון חדש וזה יכול להיות להכנת שייק ביחד

בנוסף, בזמנים של חופשות, יש דרכים נהדרות להוסיף לחוויה החיובית סביב האוכל:

  • סיורים חקלאיים

  • קטיף משפחתי

  • סדנאות בישול

  • סיורי ליקוט

  • משחקים משפחתיים במטבח

יש לי בשבילכם להורדה משחק מאסטר שף משפחתי ובריא שתוכלו כבר לאמץ לחופש הגדול.

אנחנו משחקים אותו כל חופש וחופש ואפילו אחייניות שלי אימצו, משחקות קבוע ומידי פעם יש לנו טורנירים משפחתיים.

זה ממלא יום שלם עם הילדים וקחו טיפ חשוב:

תוספת נקודות לקבוצה שניקתה הכי טוב אחרי… ככה תסיימו את היום עם מטבח נקי… יחסית חחח

כאן תוכלו לקבל את משחק המאסטר שף (יחד עם אוסף מתכונים לילדים ועוד הפתעות!)

העניין החשוב הוא ליצור חוויות משפחתיות חיוביות סביב המטבח,

לפתח את הסקרנות של הילדים להתנסות ולהכיר מצרכים חדשים

וכך אנחנו בדרך הנכונה לילדי פודיז שעושים בחירות טובות לגוף שלהם.

לבריאות!

מירי

חוג בישול בריא מסביב לעולם, אונליין, מותאם לכל המשפחה!

ההרשמה המוקדמת במחיר מיוחד נסגרת ב20/08.

כל הפרטים על החוג כאן!

כתיבת תגובה

לקבלת אוסף מתכונים לבריאות הורמונלית מלאו את הטופס הבא