איך תצליחי לאכול בריא עם כל הילדים בבית?

איך אני מצליחה לאכול בריא כשהילדים בבית?
האמת שזה מאתגר גם כשהילדים לא בחופש. השעות שבהם אנחנו נוטות להיות רעבות- בערב ואחר הצהריים. בדיוק השעות שהילדים איתנו ואנחנו מעסיקות אותם, מכינות להם ארוחת ערב ושעות ההרדמות.
ועכשיו, בתוספת החופש הגדול שמגיע ישר אחרי ובתוך תקופת קורונה ארוכה- אנחנו כבר יודעות מה מצפה לנו- 14 ארוחות ביום. חחח השתעבדות למטבח. ובלאגן.
ואיפה בתוך כל זה את מוצאת זמן להאכיל את עצמך ארוחות שבאמת יעשו לך טוב, שיתנו לך את האנרגיה להתמודד עם כל הבלאגן של הקיץ?
ובמיוחד אם את במסע לריפוי- זה ממש קריטי לא לאבד מומנטום ולהמשיך במטרות שהצבת לעצמך.
אני יודעת שאחד הדברים שאומרות לי נשים באופן קבוע- אני כל היום במטבח ואני מכינה אוכל לילדים שהם אוהבים (בהמשך החודש נדבר גם על בריאות הילדים), אין לי כח להכין כל פעם 2 ארוחות- אחת להם ואחד לי.
ואני איתך- עם שישה ילדים, 2 מהם קטנטנים- ממש אין לי זמן להיות כל היום במטבח.
אז מה כן אפשר לעשות?
הכנות!!! או באנגלית meal prep.
אם את כבר מכירה אותי, את יודעת כמה אני חופרת לכן על הכנות.
אבל מה זה בעצם? איך עושים את זה? ואיך זה יעזור לי לאכול בריא עם מינימום התעסקות?
אז בעצם מדובר על רעיון מאוד פשוט- נכנסים למטבח ביום ושעה קבועים ומכינים כל מיני "בסיסים"- שמהם אפשר להרכיב ארוחות בריאות במשך השבוע ב5 דק'.
רוצות דוגמא?
אז הנה דוגמא לשבוע הכנות שעשיתי (אחד מהתפריטים המוכנים בתוכנית "בריאות בקלות")
בשעה של הכנות הכנתי:
  • צ'ילי שעועוית אדומה
  • בטטות אפויים
  • לחם תירס
  • שעועית שומית
  • רוטב ראנץ' משגע!!
  • וחזה עוף ספייסי
זה דברים קלים ומהירים להכנה. ומה הרכבתי מהם במשך השבוע?
קערת צ'ילי שעועית אדומה עם לחם תירס ופרוסות אבוקדו
סלט חזה עוף עם זיתי קלמטה ורוטב ראנץ' משגע!!
בטטות ממולאות בצ'ילי עם הרוטב (המשגע חחח) מעל
חזה עוף עם לחם תירס ושעועית שומית
בעצם ברגע שיש לי את הבסיס- הארוחה העיקרית של היום שלי מוכנה לי בשלוף.
אז בואו נחזור לגן השעשועים עם הילדים אחר הצהריים.
אני כבר יודעת מה אני הולכת לאכול. וגם אם הילדים לא איתי- אני מכינה להם כרגיל את האוכל שלהם, אבל יודעת שתוך 5 דק' אני מרכיבה לי צלחת.
 
מי שנרשמה לקורס Lovefood Revolution לומדת את השלבים לבנות תפריט מלא יחד עם הכנות,
אבל בינתיים, למי שלא התאים לה כרגע להצטרף,
ובכל זאת חשוב לך להקפיד על בריאותך בשבועות הקיץ הארוכים,
פתחתי לכבודכן לרכישה את  התוכנית של "בריאות בקלות" לשבוע בלבד במחיר מיוחד של 97 ₪ במקום 250 ₪!!
מדובר על תפריטי הכנות לארוחה העיקרית למשך 5 שבועות.
כל שבוע תקבלי רשימת קניות מדוייקת לשבוע הבא יחד עם תוכנית לשעת ההכנות והוראות הרכבה ל-4 ארוחות עיקריות בכמה דקות בודדים.
בפועל- את יכולה להשתמש בתפריטים האלה שוב ושוב.
כל התפריטים הם ללא גלוטן, ללא חלב וללא סוכר.
אלה שלושת הרכיבים הראשוניים שאני ממליצה להוריד במקרה של מצב דלקתי בגוף, לסובלות ממחלות אוטואימיוניות ולשואפות לאזן את גופן הורמונלית.
בתפריטים אני נותנת אופציות לטבעוניות וצמחוניות.
בנוסף, אני פותחת קבוצת פייסבוק סגורה לנרשמות כדי לתת לכן עוד קצת מעבר לתפריטים, מקום בו תוכלו לשאול שאלות, לשתף ולעודד אחת את השניה.
כאן נרשמים לתוכנית "בריאות בקלות"!
5 שבועות של תרגול שיטת ההכנות, לדאוג לך למקרר מלא, מזון מזין בשפע,
עם התאמה לחיים של חוסר זמן ועם זאת רצון לבריאות!
מחכה לך!
מירי
נ.ב. אני פותחת את האופציה הזאת לשבוע בלבד!! אל תפספסי הזדמנות מדהימה במחיר ממש מיוחד…

כתיבת תגובה

לקבלת אוסף מתכונים לבריאות הורמונלית מלאו את הטופס הבא