דלעת ממולאת אורז אדום

היום בבוקר התחיל לטפטף כאן בנגב, מה שממש מעיד על כך שהסתיו הגיע.

שיא עונת הדלעויים.

הדלעת ובני משפחתו- כמו דלעת ערמונים ודלורית, הם ירקות שלא רק מביאים נחמה,

אלא גם עוזרים באיזון רמות סוכר בדם.

אלה ירקות שמתאימים במיוחד לימים לקראת מחזור כשיש נפילה באסטרוגנים

ובאופן טבעי אנחנו רעבות יותר.

במקום לחטוף ג'אנק שלא באמת נותן לנו את הנוטריינטים שהגוף שלנו צריך, הדלעת, הדלורית, הדלעת ערמונים הם ממש משמחים לנו את הרחם ועוזרים להוריד את הצורך בסוכר.

ואם נוסיף לזה אורז אדום, שהצבע שלו מגיע מחומר בשם אנטוסיאנין- שתורם להורדת לחץ דם, מניעת סכרת והורדת תאים סרטניים,

אז יש לנו שילוב מנצח, מנחם וטעים במיוחד!

בנוסף, במתכון אני הולכת לשתף אותך בטריק להכנת אורז אדום מושלם שיוצא גרגיר אחד אחד.

אז בואי נפשיל שרוולים וניכנס למטבח!

מוכנה?

דלעת ממולאת באורז אדום

רכיבים:

1 כוס אורז אדום (שהושרתה בקערת מים למשך לילה ונשתפה היטב)

1 דלורית או 2-3 דלעת ערמונים או 1 דלעת יפנית

חבילת ערמונים קלויים

בצל אדום קצוץ דק

1/2 חבילת פטרוזיליה קצוצה

1/2 כוס גרעיני חמניה

חומץ בלסמי או חומץ תפוחים

שמן זית

מלח ים

פלפל

הוראות הכנה:

1- מחממים תנור מראש ל-200 מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפיה.

2- חותכים לאורך את הדלעת הנבחרת ומנקים אותה מגרעינים. מניחים על התבנית ומוזגים מעל זרזיף של שמן זית עם מעט מלח. אופים למשך 1/2 שעה- 45 דק'. עד שנהיה שחום עדין ורך.

3- לוקחים סיר גדול וממלאים אותו מים. מביאים לרתיחה. מוסיפים את האורז פנימה ברתיחה ומודדים בדיוק חצי שעה. מסננים את האורז.

4- קוצצים את הערמונים, בצל ופטרוזיליה ומערבבים יחד עם האורז וגרעיני החמניה.

5- מתבלים עם מעט חומץ בלסמי, שמן זית, מלח ופלפל.

6- ממלאים את הדלעת האפויה ומגישים

לבריאות ובתיאבון!

נ.ב. אני לא יודעת אם שמעת אבל פתחתי בפעם הראשונה ובאופן חד- פעמי את האפשרות לרכוש את כל ארבעת ספרי המתכונים לבריאות הורמונלית במחיר ממש מיוחד! ההזדמנות הזו תיסגר ב11/11- לחצי כאן לכל הפרטים!

כתיבת תגובה

לקבלת אוסף מתכונים לבריאות הורמונלית מלאו את הטופס הבא